Tuesday, December 28, 2010

check up mengandung 15 weeks

huhu semalam saya pi check utk minggu ke 15 sepatutnya minggu ke 13..hehe kalo klinik desa dah kene marah dah kenapa tak pi awal2..ingat nak pi minggu sebelum bertolak ke Penang tapi dr fatimah tak der..so masa tu mmg frustlah juga tapi sejukkan hati nasib baik ada asid folik lagi..semalam check up dr kata baby aktif,ukur kepala,ukur peha,ukur tangan,tgk tulang belakang dan sebagainya semuanya alhamdulillah okay..hmm due date kemungkinan 16.6.2010..berat saya turun 0.5kg..dr tu kata awal2 mengandung mmg ada yg trun dan ada yg naik..kalo naik mendadak mmg kenen risaukan..hehe..semalam gak dr amik darah byk gak..huhu..masa first mengandung cek dekat klinik desa just amik kat hujung jari je..huhu..rindu nak pi kat situ lagi..baby ni dah start main kick boxing kat perut saya..aktif semacam jer ni..apa2 pun umie doakan anak dlm perut umie sihat,selamat dan sempurna insyaAllah

No comments:

Post a Comment

Tuesday, December 28, 2010

check up mengandung 15 weeks

huhu semalam saya pi check utk minggu ke 15 sepatutnya minggu ke 13..hehe kalo klinik desa dah kene marah dah kenapa tak pi awal2..ingat nak pi minggu sebelum bertolak ke Penang tapi dr fatimah tak der..so masa tu mmg frustlah juga tapi sejukkan hati nasib baik ada asid folik lagi..semalam check up dr kata baby aktif,ukur kepala,ukur peha,ukur tangan,tgk tulang belakang dan sebagainya semuanya alhamdulillah okay..hmm due date kemungkinan 16.6.2010..berat saya turun 0.5kg..dr tu kata awal2 mengandung mmg ada yg trun dan ada yg naik..kalo naik mendadak mmg kenen risaukan..hehe..semalam gak dr amik darah byk gak..huhu..masa first mengandung cek dekat klinik desa just amik kat hujung jari je..huhu..rindu nak pi kat situ lagi..baby ni dah start main kick boxing kat perut saya..aktif semacam jer ni..apa2 pun umie doakan anak dlm perut umie sihat,selamat dan sempurna insyaAllah

No comments:

Post a Comment

Tuesday, December 28, 2010

check up mengandung 15 weeks

huhu semalam saya pi check utk minggu ke 15 sepatutnya minggu ke 13..hehe kalo klinik desa dah kene marah dah kenapa tak pi awal2..ingat nak pi minggu sebelum bertolak ke Penang tapi dr fatimah tak der..so masa tu mmg frustlah juga tapi sejukkan hati nasib baik ada asid folik lagi..semalam check up dr kata baby aktif,ukur kepala,ukur peha,ukur tangan,tgk tulang belakang dan sebagainya semuanya alhamdulillah okay..hmm due date kemungkinan 16.6.2010..berat saya turun 0.5kg..dr tu kata awal2 mengandung mmg ada yg trun dan ada yg naik..kalo naik mendadak mmg kenen risaukan..hehe..semalam gak dr amik darah byk gak..huhu..masa first mengandung cek dekat klinik desa just amik kat hujung jari je..huhu..rindu nak pi kat situ lagi..baby ni dah start main kick boxing kat perut saya..aktif semacam jer ni..apa2 pun umie doakan anak dlm perut umie sihat,selamat dan sempurna insyaAllah

No comments:

Post a Comment