Friday, March 11, 2011

elya di masjid utm



anak umie ni mmg comel pakai tudung nasib baik mood dia baik hari tu..kalo tak hmm abeslah..sebab before pi kuliah ustaz nuruddin dah setting awal2 suh dia tidor sebab kul 2ptg baru saya nak ikut pengajian tu..abang mmg dah pi awal pagi..memula elya ni mmg nak duduk je kat saya tak nak..bila pandang orang tunduk2 malu gitu..lelama saya ajak dia kuar..huhu mulalah tunjuk belang lari sana lari sini..kdg2 tu nak kertas menulis..yang paling saya geli hati saya saya mengantuk sgt masa tu kekadg tertidor tetiba elya tepuk suh bangun adalah dlm dua or tiga kali tepuk bahu saya suh bangun..bagus anak umi suh umi dia jangan tidor kat masjid suh dengar ceramah ustaz..hehe..

No comments:

Post a Comment

Friday, March 11, 2011

elya di masjid utm



anak umie ni mmg comel pakai tudung nasib baik mood dia baik hari tu..kalo tak hmm abeslah..sebab before pi kuliah ustaz nuruddin dah setting awal2 suh dia tidor sebab kul 2ptg baru saya nak ikut pengajian tu..abang mmg dah pi awal pagi..memula elya ni mmg nak duduk je kat saya tak nak..bila pandang orang tunduk2 malu gitu..lelama saya ajak dia kuar..huhu mulalah tunjuk belang lari sana lari sini..kdg2 tu nak kertas menulis..yang paling saya geli hati saya saya mengantuk sgt masa tu kekadg tertidor tetiba elya tepuk suh bangun adalah dlm dua or tiga kali tepuk bahu saya suh bangun..bagus anak umi suh umi dia jangan tidor kat masjid suh dengar ceramah ustaz..hehe..

No comments:

Post a Comment

Friday, March 11, 2011

elya di masjid utm



anak umie ni mmg comel pakai tudung nasib baik mood dia baik hari tu..kalo tak hmm abeslah..sebab before pi kuliah ustaz nuruddin dah setting awal2 suh dia tidor sebab kul 2ptg baru saya nak ikut pengajian tu..abang mmg dah pi awal pagi..memula elya ni mmg nak duduk je kat saya tak nak..bila pandang orang tunduk2 malu gitu..lelama saya ajak dia kuar..huhu mulalah tunjuk belang lari sana lari sini..kdg2 tu nak kertas menulis..yang paling saya geli hati saya saya mengantuk sgt masa tu kekadg tertidor tetiba elya tepuk suh bangun adalah dlm dua or tiga kali tepuk bahu saya suh bangun..bagus anak umi suh umi dia jangan tidor kat masjid suh dengar ceramah ustaz..hehe..

No comments:

Post a Comment