Tuesday, May 19, 2009

elya kene injet

Hari ini aku n suami nak bawa elya pi injet untuk dos 2….kecian nya dia..nasib aku baik aku pi pagi tak lah ramai orang kat klinik so turn aku pun cepat..sementara tgu suami aku ambik ubat demam..nurse suh bukak baju baby nak timbang berat n tinggi..oklah naik 0.5kg je hari tu 5kg skrang 5.5 n tinggi 59cm..wah tinggi gak anak umie ni…lepas tu baru pi cucuk peha kiri…dalam hati debar gak sebab jarumnya bukan main panjang lagi..lepas kene makan ubat polio elya terus kene injet alhamdulillah sekejap je nangis tak macam hari tu masa umur 2 bln menangis sampai muntah…sekarang tak lagi muntah sebab anak umie dah makin bijak..balik je umah terus bagi makan ubat demam…jenuh gak aku n abg nak bagi elya makan ubat..atas bantuan akak aku yang ada 2 anak so senang lah gak kerja aku nak bagi ubat kat elya..esoknya badan elya mcm panas2 mungkin kesan injet semalam tak perlah asal tak panas sgt tak lah aku risau..malam tu meragam gak elya tapi kejap je..sekarang hati aku dah lega sikit sebab elya 5 bln baru injet lagi so taklah risau sgt ….

No comments:

Post a Comment

Tuesday, May 19, 2009

elya kene injet

Hari ini aku n suami nak bawa elya pi injet untuk dos 2….kecian nya dia..nasib aku baik aku pi pagi tak lah ramai orang kat klinik so turn aku pun cepat..sementara tgu suami aku ambik ubat demam..nurse suh bukak baju baby nak timbang berat n tinggi..oklah naik 0.5kg je hari tu 5kg skrang 5.5 n tinggi 59cm..wah tinggi gak anak umie ni…lepas tu baru pi cucuk peha kiri…dalam hati debar gak sebab jarumnya bukan main panjang lagi..lepas kene makan ubat polio elya terus kene injet alhamdulillah sekejap je nangis tak macam hari tu masa umur 2 bln menangis sampai muntah…sekarang tak lagi muntah sebab anak umie dah makin bijak..balik je umah terus bagi makan ubat demam…jenuh gak aku n abg nak bagi elya makan ubat..atas bantuan akak aku yang ada 2 anak so senang lah gak kerja aku nak bagi ubat kat elya..esoknya badan elya mcm panas2 mungkin kesan injet semalam tak perlah asal tak panas sgt tak lah aku risau..malam tu meragam gak elya tapi kejap je..sekarang hati aku dah lega sikit sebab elya 5 bln baru injet lagi so taklah risau sgt ….

No comments:

Post a Comment

Tuesday, May 19, 2009

elya kene injet

Hari ini aku n suami nak bawa elya pi injet untuk dos 2….kecian nya dia..nasib aku baik aku pi pagi tak lah ramai orang kat klinik so turn aku pun cepat..sementara tgu suami aku ambik ubat demam..nurse suh bukak baju baby nak timbang berat n tinggi..oklah naik 0.5kg je hari tu 5kg skrang 5.5 n tinggi 59cm..wah tinggi gak anak umie ni…lepas tu baru pi cucuk peha kiri…dalam hati debar gak sebab jarumnya bukan main panjang lagi..lepas kene makan ubat polio elya terus kene injet alhamdulillah sekejap je nangis tak macam hari tu masa umur 2 bln menangis sampai muntah…sekarang tak lagi muntah sebab anak umie dah makin bijak..balik je umah terus bagi makan ubat demam…jenuh gak aku n abg nak bagi elya makan ubat..atas bantuan akak aku yang ada 2 anak so senang lah gak kerja aku nak bagi ubat kat elya..esoknya badan elya mcm panas2 mungkin kesan injet semalam tak perlah asal tak panas sgt tak lah aku risau..malam tu meragam gak elya tapi kejap je..sekarang hati aku dah lega sikit sebab elya 5 bln baru injet lagi so taklah risau sgt ….

No comments:

Post a Comment