Wednesday, January 26, 2011

jgn risau

sesiapa yg pernah menolak tawaran sebagai guru jgnlah risau anda masih ada peluang utk kerja sebagai guru semula..terbukti nya..sayalah org yg pernah menolak tawaran tersebut atas sebab-sebab tertentu..so saya hanya call saje pihak kpm sama ada name saya blacklist or tak..ternyata tak pun kecuali kalo saya lapor diri disekolah dan bekerja tetiba je nak berhenti..so confirm kene blacklist..so tak perlu lah gusar..alhamdulillah rezeki anak kedua ni saya hanya ikut prosedur seperti biasa attend
intw dan jujurlah mengisi borang itw tersebut sebab dlm borang tu tandakan pada petak menyatakan kita pernah menolak tawran tersebut..saya tak nak bila kita berbohong dgn pihak kpm sebab duit gaji kita tu akan jadi darah daging kita sendiri ..so jgn tipu..berkata benarlah..if itu rezeki yg Allah nak bagi kat kita..kerja pun tenang tak rasa bersalah..gaji yg kita dapat insyaallah berkat..

No comments:

Post a Comment

Wednesday, January 26, 2011

jgn risau

sesiapa yg pernah menolak tawaran sebagai guru jgnlah risau anda masih ada peluang utk kerja sebagai guru semula..terbukti nya..sayalah org yg pernah menolak tawaran tersebut atas sebab-sebab tertentu..so saya hanya call saje pihak kpm sama ada name saya blacklist or tak..ternyata tak pun kecuali kalo saya lapor diri disekolah dan bekerja tetiba je nak berhenti..so confirm kene blacklist..so tak perlu lah gusar..alhamdulillah rezeki anak kedua ni saya hanya ikut prosedur seperti biasa attend
intw dan jujurlah mengisi borang itw tersebut sebab dlm borang tu tandakan pada petak menyatakan kita pernah menolak tawran tersebut..saya tak nak bila kita berbohong dgn pihak kpm sebab duit gaji kita tu akan jadi darah daging kita sendiri ..so jgn tipu..berkata benarlah..if itu rezeki yg Allah nak bagi kat kita..kerja pun tenang tak rasa bersalah..gaji yg kita dapat insyaallah berkat..

No comments:

Post a Comment

Wednesday, January 26, 2011

jgn risau

sesiapa yg pernah menolak tawaran sebagai guru jgnlah risau anda masih ada peluang utk kerja sebagai guru semula..terbukti nya..sayalah org yg pernah menolak tawaran tersebut atas sebab-sebab tertentu..so saya hanya call saje pihak kpm sama ada name saya blacklist or tak..ternyata tak pun kecuali kalo saya lapor diri disekolah dan bekerja tetiba je nak berhenti..so confirm kene blacklist..so tak perlu lah gusar..alhamdulillah rezeki anak kedua ni saya hanya ikut prosedur seperti biasa attend
intw dan jujurlah mengisi borang itw tersebut sebab dlm borang tu tandakan pada petak menyatakan kita pernah menolak tawran tersebut..saya tak nak bila kita berbohong dgn pihak kpm sebab duit gaji kita tu akan jadi darah daging kita sendiri ..so jgn tipu..berkata benarlah..if itu rezeki yg Allah nak bagi kat kita..kerja pun tenang tak rasa bersalah..gaji yg kita dapat insyaallah berkat..

No comments:

Post a Comment