Saturday, September 4, 2010

Hari abang order makanan berbuka direstoran..

hehe..rasa-rasannya hari ni saya mungkin tak masak sebb big boss janji nak beli makanan di restoran..abang nak order siakap riga rasa,sayur kailan ikan masin dan ni my fov tom yam chiang mai..huhu best nya..dan rasa nya sepanjang bulan ramadan ni saya punya dapur tak berasap 4 hari jer..yg lain semua masak dirumah..bukan apa tak suka membeli lebih baik rasa air tangan sendiri nak-nak dah kawen nilah pengikat kasih sayang suami dan rumah tangga jadi ceria..ameen mudah-mudahan Allah memberkati rumahtangga kami hingga sampai syurga..amee..mood raya dah terasa..saya nak balik kg hari isnin ptg balik melaka dulu sebab tahun ni beraya di muar so hari rabu dah bertolak kemuar,..raya ketiga balik kg saya plak..hehe..harap-harap perjalanan balik nanti semuanya okay tak jem dan selamat pergi dan pulang..rindulah kat kg halaman..

No comments:

Post a Comment

Saturday, September 4, 2010

Hari abang order makanan berbuka direstoran..

hehe..rasa-rasannya hari ni saya mungkin tak masak sebb big boss janji nak beli makanan di restoran..abang nak order siakap riga rasa,sayur kailan ikan masin dan ni my fov tom yam chiang mai..huhu best nya..dan rasa nya sepanjang bulan ramadan ni saya punya dapur tak berasap 4 hari jer..yg lain semua masak dirumah..bukan apa tak suka membeli lebih baik rasa air tangan sendiri nak-nak dah kawen nilah pengikat kasih sayang suami dan rumah tangga jadi ceria..ameen mudah-mudahan Allah memberkati rumahtangga kami hingga sampai syurga..amee..mood raya dah terasa..saya nak balik kg hari isnin ptg balik melaka dulu sebab tahun ni beraya di muar so hari rabu dah bertolak kemuar,..raya ketiga balik kg saya plak..hehe..harap-harap perjalanan balik nanti semuanya okay tak jem dan selamat pergi dan pulang..rindulah kat kg halaman..

No comments:

Post a Comment

Saturday, September 4, 2010

Hari abang order makanan berbuka direstoran..

hehe..rasa-rasannya hari ni saya mungkin tak masak sebb big boss janji nak beli makanan di restoran..abang nak order siakap riga rasa,sayur kailan ikan masin dan ni my fov tom yam chiang mai..huhu best nya..dan rasa nya sepanjang bulan ramadan ni saya punya dapur tak berasap 4 hari jer..yg lain semua masak dirumah..bukan apa tak suka membeli lebih baik rasa air tangan sendiri nak-nak dah kawen nilah pengikat kasih sayang suami dan rumah tangga jadi ceria..ameen mudah-mudahan Allah memberkati rumahtangga kami hingga sampai syurga..amee..mood raya dah terasa..saya nak balik kg hari isnin ptg balik melaka dulu sebab tahun ni beraya di muar so hari rabu dah bertolak kemuar,..raya ketiga balik kg saya plak..hehe..harap-harap perjalanan balik nanti semuanya okay tak jem dan selamat pergi dan pulang..rindulah kat kg halaman..

No comments:

Post a Comment