Sunday, October 17, 2010

asid folic

huhu semalam dah mula makan ubat asid folic...hmm mmg tak suka makan apa-apa ubat tapi demi baby sanggup je dan redah jerk..kalo makan ubat mesti terus laju minum air manis cam sunkist or rebena ke sebab ubat tu hmm rasa loya sikit..suami jgn citerlah bab2 makan ubat suka sgt kenekan saya sebab bila time makan ubat je mesti suami akan gelak nak-nak ubat yg besar2 huhu lama lah saya tunggu mmg bercinta nak makan ubat..tapi sib baiklah asid folic cam kecik jer kan..hehe.semoga selamat semuanya..

No comments:

Post a Comment

Sunday, October 17, 2010

asid folic

huhu semalam dah mula makan ubat asid folic...hmm mmg tak suka makan apa-apa ubat tapi demi baby sanggup je dan redah jerk..kalo makan ubat mesti terus laju minum air manis cam sunkist or rebena ke sebab ubat tu hmm rasa loya sikit..suami jgn citerlah bab2 makan ubat suka sgt kenekan saya sebab bila time makan ubat je mesti suami akan gelak nak-nak ubat yg besar2 huhu lama lah saya tunggu mmg bercinta nak makan ubat..tapi sib baiklah asid folic cam kecik jer kan..hehe.semoga selamat semuanya..

No comments:

Post a Comment

Sunday, October 17, 2010

asid folic

huhu semalam dah mula makan ubat asid folic...hmm mmg tak suka makan apa-apa ubat tapi demi baby sanggup je dan redah jerk..kalo makan ubat mesti terus laju minum air manis cam sunkist or rebena ke sebab ubat tu hmm rasa loya sikit..suami jgn citerlah bab2 makan ubat suka sgt kenekan saya sebab bila time makan ubat je mesti suami akan gelak nak-nak ubat yg besar2 huhu lama lah saya tunggu mmg bercinta nak makan ubat..tapi sib baiklah asid folic cam kecik jer kan..hehe.semoga selamat semuanya..

No comments:

Post a Comment