Wednesday, October 27, 2010

selesai sudah tapi next week ada interview lagi..

alhamdulillah selesai sudah sesi temuduga pagi tadi..saya org ke2,kebetulan masa nak register nampak kwn sebatch dgn saya..tak sangka jumpa lagi..hope kami adalah rezeki tahun ni..soalan byk pasal asp,php dan jgk methodologi..hehe dlm bi goreng-goreng lah jawabnya ada yg betul n tak betul jerk..apa-apa pun tgu result bulan depan..second interview next week..interview ni dah pernah pegi guru sandaran terlatih(gst) masa tu dapat offer tolak disebabkan hal2 tertentu,apply semula dapat surat temuduga.2 nov 2010 di tempat yg sama masa saya interview gst smk mohd khalid..semoga Allah permudahkan urusan saya,suami dan anak-anak sekeluarga..ameen..tambah tolak tahun ni 4x attend interview..cari pengalaman..org kata mana tau anatar satu tu ada rezeki kita..

No comments:

Post a Comment

Wednesday, October 27, 2010

selesai sudah tapi next week ada interview lagi..

alhamdulillah selesai sudah sesi temuduga pagi tadi..saya org ke2,kebetulan masa nak register nampak kwn sebatch dgn saya..tak sangka jumpa lagi..hope kami adalah rezeki tahun ni..soalan byk pasal asp,php dan jgk methodologi..hehe dlm bi goreng-goreng lah jawabnya ada yg betul n tak betul jerk..apa-apa pun tgu result bulan depan..second interview next week..interview ni dah pernah pegi guru sandaran terlatih(gst) masa tu dapat offer tolak disebabkan hal2 tertentu,apply semula dapat surat temuduga.2 nov 2010 di tempat yg sama masa saya interview gst smk mohd khalid..semoga Allah permudahkan urusan saya,suami dan anak-anak sekeluarga..ameen..tambah tolak tahun ni 4x attend interview..cari pengalaman..org kata mana tau anatar satu tu ada rezeki kita..

No comments:

Post a Comment

Wednesday, October 27, 2010

selesai sudah tapi next week ada interview lagi..

alhamdulillah selesai sudah sesi temuduga pagi tadi..saya org ke2,kebetulan masa nak register nampak kwn sebatch dgn saya..tak sangka jumpa lagi..hope kami adalah rezeki tahun ni..soalan byk pasal asp,php dan jgk methodologi..hehe dlm bi goreng-goreng lah jawabnya ada yg betul n tak betul jerk..apa-apa pun tgu result bulan depan..second interview next week..interview ni dah pernah pegi guru sandaran terlatih(gst) masa tu dapat offer tolak disebabkan hal2 tertentu,apply semula dapat surat temuduga.2 nov 2010 di tempat yg sama masa saya interview gst smk mohd khalid..semoga Allah permudahkan urusan saya,suami dan anak-anak sekeluarga..ameen..tambah tolak tahun ni 4x attend interview..cari pengalaman..org kata mana tau anatar satu tu ada rezeki kita..

No comments:

Post a Comment