Tuesday, October 26, 2010

Elya and abah + tudung



hee...sekarang ni anak dara sudah melaram..pantanglah saya nak mandi kan dia mesti nak cuba-cuba baju dia...then sekarang ni plak bila saya nak solat mulalah ambil tudung labuh saya dan pakaikan kat dada..last2 saya try pakaikan dia tudung raya warna hitam sambil kata..tudung ni sesuai ngan elya..ni elya punya ek..then saya pakailah..lama gak bertudung..lepas ni lehlah gi jejalan pakai tudung yerk elya..gambar tu tengah sibuk manja ngan abah dia after solat magrib berjemaah....elya suka if kami pegang buku mesti dia kaco..tgk tu sibuk ngan abah dia sambil dengar tazkirah abah dia bacakan..hehe..moga anak umi mudah faham apa yg diajar ameen...

No comments:

Post a Comment

Tuesday, October 26, 2010

Elya and abah + tudung



hee...sekarang ni anak dara sudah melaram..pantanglah saya nak mandi kan dia mesti nak cuba-cuba baju dia...then sekarang ni plak bila saya nak solat mulalah ambil tudung labuh saya dan pakaikan kat dada..last2 saya try pakaikan dia tudung raya warna hitam sambil kata..tudung ni sesuai ngan elya..ni elya punya ek..then saya pakailah..lama gak bertudung..lepas ni lehlah gi jejalan pakai tudung yerk elya..gambar tu tengah sibuk manja ngan abah dia after solat magrib berjemaah....elya suka if kami pegang buku mesti dia kaco..tgk tu sibuk ngan abah dia sambil dengar tazkirah abah dia bacakan..hehe..moga anak umi mudah faham apa yg diajar ameen...

No comments:

Post a Comment

Tuesday, October 26, 2010

Elya and abah + tudung



hee...sekarang ni anak dara sudah melaram..pantanglah saya nak mandi kan dia mesti nak cuba-cuba baju dia...then sekarang ni plak bila saya nak solat mulalah ambil tudung labuh saya dan pakaikan kat dada..last2 saya try pakaikan dia tudung raya warna hitam sambil kata..tudung ni sesuai ngan elya..ni elya punya ek..then saya pakailah..lama gak bertudung..lepas ni lehlah gi jejalan pakai tudung yerk elya..gambar tu tengah sibuk manja ngan abah dia after solat magrib berjemaah....elya suka if kami pegang buku mesti dia kaco..tgk tu sibuk ngan abah dia sambil dengar tazkirah abah dia bacakan..hehe..moga anak umi mudah faham apa yg diajar ameen...

No comments:

Post a Comment