Monday, January 11, 2010

Melentur buluh biar dari rebungnya..

Salam 'alaik..

"elya ! elya !..saya memanggil anak perempuan saya sementara menggoreng telur..kedengaran alunan asma ul husna diruang hadapan saya menjengguk melihat elya sedang berpaut pada kabinet tv sambil mengoyang-goyangkan tubuhnya senyuman terus terukir dibibir..alhamdulillah..Sementara menunggu masuknya solat zohor saya buka siaran astro oasis itulah salah satu siaran yang paling digemari anak perempuan saya selain cerita kartun...Elya berpaling dan terus mendapatkan saya..pelukan erat amat mendamaikan hati.Anak ini sudah mengerti apa itu perasaan kasih sayang.Anak ibarat kain putih kitalah yang mencorakkan mereka.

No comments:

Post a Comment

Monday, January 11, 2010

Melentur buluh biar dari rebungnya..

Salam 'alaik..

"elya ! elya !..saya memanggil anak perempuan saya sementara menggoreng telur..kedengaran alunan asma ul husna diruang hadapan saya menjengguk melihat elya sedang berpaut pada kabinet tv sambil mengoyang-goyangkan tubuhnya senyuman terus terukir dibibir..alhamdulillah..Sementara menunggu masuknya solat zohor saya buka siaran astro oasis itulah salah satu siaran yang paling digemari anak perempuan saya selain cerita kartun...Elya berpaling dan terus mendapatkan saya..pelukan erat amat mendamaikan hati.Anak ini sudah mengerti apa itu perasaan kasih sayang.Anak ibarat kain putih kitalah yang mencorakkan mereka.

No comments:

Post a Comment

Monday, January 11, 2010

Melentur buluh biar dari rebungnya..

Salam 'alaik..

"elya ! elya !..saya memanggil anak perempuan saya sementara menggoreng telur..kedengaran alunan asma ul husna diruang hadapan saya menjengguk melihat elya sedang berpaut pada kabinet tv sambil mengoyang-goyangkan tubuhnya senyuman terus terukir dibibir..alhamdulillah..Sementara menunggu masuknya solat zohor saya buka siaran astro oasis itulah salah satu siaran yang paling digemari anak perempuan saya selain cerita kartun...Elya berpaling dan terus mendapatkan saya..pelukan erat amat mendamaikan hati.Anak ini sudah mengerti apa itu perasaan kasih sayang.Anak ibarat kain putih kitalah yang mencorakkan mereka.

No comments:

Post a Comment