Thursday, January 21, 2010

PC baru


Alhamdulillah semalam suami buat kejutan sebab sebelum g kerja suami saya dah bagitau nak beli sesuatu mcm nilah ayatnya "mas ptg nanti abang balik jgn terkejut tau kalo abg beli sesuatu". Terkejut?.Abang memang selalu bg surprised kat mas insyaAllah tak terkejutlah bang".Balik petang semalam saya memang terkejut besar rupa-rupanya suami saya beli pc.Bestnya boleh lah tulis artikel cam ni.hehe.InsyaAllah 7.3.2010 adalah hari yg amat bermakna bagi kami sebab dah masuk 2 tahun kami sudah melayari alam perkahwinan dan telah dikurniakan seorang cahaya mata.Alhamdulillah rumahtangga yg dibina terasa amat bahagia dengan penuh kasih sayang.Syukur padamu Ya Allah.Aniversarry ni saya tidak tahu apa kejutan yg berikutnya.Kalo dulu abang belikan purse dan jam tangan bonia..tahun ni tak tau apa surprisednya.Terima kasih sayang.

No comments:

Post a Comment

Thursday, January 21, 2010

PC baru


Alhamdulillah semalam suami buat kejutan sebab sebelum g kerja suami saya dah bagitau nak beli sesuatu mcm nilah ayatnya "mas ptg nanti abang balik jgn terkejut tau kalo abg beli sesuatu". Terkejut?.Abang memang selalu bg surprised kat mas insyaAllah tak terkejutlah bang".Balik petang semalam saya memang terkejut besar rupa-rupanya suami saya beli pc.Bestnya boleh lah tulis artikel cam ni.hehe.InsyaAllah 7.3.2010 adalah hari yg amat bermakna bagi kami sebab dah masuk 2 tahun kami sudah melayari alam perkahwinan dan telah dikurniakan seorang cahaya mata.Alhamdulillah rumahtangga yg dibina terasa amat bahagia dengan penuh kasih sayang.Syukur padamu Ya Allah.Aniversarry ni saya tidak tahu apa kejutan yg berikutnya.Kalo dulu abang belikan purse dan jam tangan bonia..tahun ni tak tau apa surprisednya.Terima kasih sayang.

No comments:

Post a Comment

Thursday, January 21, 2010

PC baru


Alhamdulillah semalam suami buat kejutan sebab sebelum g kerja suami saya dah bagitau nak beli sesuatu mcm nilah ayatnya "mas ptg nanti abang balik jgn terkejut tau kalo abg beli sesuatu". Terkejut?.Abang memang selalu bg surprised kat mas insyaAllah tak terkejutlah bang".Balik petang semalam saya memang terkejut besar rupa-rupanya suami saya beli pc.Bestnya boleh lah tulis artikel cam ni.hehe.InsyaAllah 7.3.2010 adalah hari yg amat bermakna bagi kami sebab dah masuk 2 tahun kami sudah melayari alam perkahwinan dan telah dikurniakan seorang cahaya mata.Alhamdulillah rumahtangga yg dibina terasa amat bahagia dengan penuh kasih sayang.Syukur padamu Ya Allah.Aniversarry ni saya tidak tahu apa kejutan yg berikutnya.Kalo dulu abang belikan purse dan jam tangan bonia..tahun ni tak tau apa surprisednya.Terima kasih sayang.

No comments:

Post a Comment