Thursday, July 15, 2010

Gadget baru abah elya..hehe


Gadget terbaru abah elya macbook pro 13inci..best2 semuanya best if ada money2 kui..kui..dulu masa mula-mula suami saya sibuk tanya pendapat nak beli kamera DSLR or macbook pro..dan sudahnya bila pi jj or angsana duk sibuk pi kedai kamera nak tgk2 if berkenan last2 fikiran dah berubah terjatuh chenta dengan macbook pro tu ..memandangkan laptop lama mcm hidup segan mati tak mahu so kesudahannya minggu ni seingat saya hari selasa suami dah bawa balik macbook pro..hehe cun sesangat best dari segi aplikasi dan keyboard..tapi saya lum cuba lagi penangan macbook pro..agak2 dah best guna, nak beli gaklah boleh ker bang?heheeee..(^o^)...gambar ni ambil dari internet sebabnya bila nak upload gambar dari hset asyik2 tertangguh..

No comments:

Post a Comment

Thursday, July 15, 2010

Gadget baru abah elya..hehe


Gadget terbaru abah elya macbook pro 13inci..best2 semuanya best if ada money2 kui..kui..dulu masa mula-mula suami saya sibuk tanya pendapat nak beli kamera DSLR or macbook pro..dan sudahnya bila pi jj or angsana duk sibuk pi kedai kamera nak tgk2 if berkenan last2 fikiran dah berubah terjatuh chenta dengan macbook pro tu ..memandangkan laptop lama mcm hidup segan mati tak mahu so kesudahannya minggu ni seingat saya hari selasa suami dah bawa balik macbook pro..hehe cun sesangat best dari segi aplikasi dan keyboard..tapi saya lum cuba lagi penangan macbook pro..agak2 dah best guna, nak beli gaklah boleh ker bang?heheeee..(^o^)...gambar ni ambil dari internet sebabnya bila nak upload gambar dari hset asyik2 tertangguh..

No comments:

Post a Comment

Thursday, July 15, 2010

Gadget baru abah elya..hehe


Gadget terbaru abah elya macbook pro 13inci..best2 semuanya best if ada money2 kui..kui..dulu masa mula-mula suami saya sibuk tanya pendapat nak beli kamera DSLR or macbook pro..dan sudahnya bila pi jj or angsana duk sibuk pi kedai kamera nak tgk2 if berkenan last2 fikiran dah berubah terjatuh chenta dengan macbook pro tu ..memandangkan laptop lama mcm hidup segan mati tak mahu so kesudahannya minggu ni seingat saya hari selasa suami dah bawa balik macbook pro..hehe cun sesangat best dari segi aplikasi dan keyboard..tapi saya lum cuba lagi penangan macbook pro..agak2 dah best guna, nak beli gaklah boleh ker bang?heheeee..(^o^)...gambar ni ambil dari internet sebabnya bila nak upload gambar dari hset asyik2 tertangguh..

No comments:

Post a Comment