Wednesday, July 21, 2010

gelagat elya dlm keta




huhu tgk tu masa nak balik ke jb adalah 4 or 5 kali pass elya dekat abah dia..rasa risau yg amat tgk budak kecik ni sebab nak duduk di atas riba abah dia..saya bukan apa tkt abah elya tak leh nak kawal stereng keta tapi setakat ni ok tak der masalah cuma tu lah kdg2 kalo kita manjakan sgt nanti naik tocang..saya kdg2 ada gak marah sikit kat elya nak pujuk supaya dia kembali dekat riba saya, upah bagi dia pegang gula-gula or air vitagen tapi sekejap jer lepas tu tak leh duk diam2 dlm keta..mmg sgt2 susah..tapi nilah bila anak semakin membesar mmg tak leh duk diam ada jer keja dia sekejap ke bawah sekejap nak duk riba..mcm2..(^-^)..tapi nasib baik masa bawa abah dan mak mentua ke kl dan pulang ke muar mmg tak der masalah elya tidor so senang keje saya..sikit2 nangis tu adalah jugak..hehe

No comments:

Post a Comment

Wednesday, July 21, 2010

gelagat elya dlm keta




huhu tgk tu masa nak balik ke jb adalah 4 or 5 kali pass elya dekat abah dia..rasa risau yg amat tgk budak kecik ni sebab nak duduk di atas riba abah dia..saya bukan apa tkt abah elya tak leh nak kawal stereng keta tapi setakat ni ok tak der masalah cuma tu lah kdg2 kalo kita manjakan sgt nanti naik tocang..saya kdg2 ada gak marah sikit kat elya nak pujuk supaya dia kembali dekat riba saya, upah bagi dia pegang gula-gula or air vitagen tapi sekejap jer lepas tu tak leh duk diam2 dlm keta..mmg sgt2 susah..tapi nilah bila anak semakin membesar mmg tak leh duk diam ada jer keja dia sekejap ke bawah sekejap nak duk riba..mcm2..(^-^)..tapi nasib baik masa bawa abah dan mak mentua ke kl dan pulang ke muar mmg tak der masalah elya tidor so senang keje saya..sikit2 nangis tu adalah jugak..hehe

No comments:

Post a Comment

Wednesday, July 21, 2010

gelagat elya dlm keta




huhu tgk tu masa nak balik ke jb adalah 4 or 5 kali pass elya dekat abah dia..rasa risau yg amat tgk budak kecik ni sebab nak duduk di atas riba abah dia..saya bukan apa tkt abah elya tak leh nak kawal stereng keta tapi setakat ni ok tak der masalah cuma tu lah kdg2 kalo kita manjakan sgt nanti naik tocang..saya kdg2 ada gak marah sikit kat elya nak pujuk supaya dia kembali dekat riba saya, upah bagi dia pegang gula-gula or air vitagen tapi sekejap jer lepas tu tak leh duk diam2 dlm keta..mmg sgt2 susah..tapi nilah bila anak semakin membesar mmg tak leh duk diam ada jer keja dia sekejap ke bawah sekejap nak duk riba..mcm2..(^-^)..tapi nasib baik masa bawa abah dan mak mentua ke kl dan pulang ke muar mmg tak der masalah elya tidor so senang keje saya..sikit2 nangis tu adalah jugak..hehe

No comments:

Post a Comment