Wednesday, July 21, 2010

udang masak kari..


semalam sempat masak udang masak kari guna santan kotak..yg baik utk kesihatan zero kolestrol..hehe sekarang umur dah nak masuk 30thn lagi dua tahun lagi, dah tak lama dah sedar tak sedar bulan dua tahun depan elya genap 2tahun mcm terasa cepat sgt masa berlalu..dan sekarang plan nak dpt baby kedua lak..tak tahu lah moga2 ada rezeki kami tahun depan dengan izin Allah..tak kisah lelaki ke perempuan yg penting sihat walafiat..jiran sebelah dah tanya bila nak menambah anak..hehe..nanti umur dah 35thn dan ke atas dah susah nak mengandung then if di beri rezeki anak pada umur atas 35tahun confirm cepat sgt penat..ni berdasarkan pengalaman kakak dan jiran saya..akak saya bersalin anak bongsu umur dia dah 37tahun..huhu dia gtau seperti bersalin anak pertama..sakit..huhu..tapi tak per dia bersalin normal dan lagi satu risiko terdedah kepada penyakit darah tinggi dan kencing manis mmg senang nak dapat umur atas 35tahun..terlanjur bercerita pasal anak lupa lak nak gtau..mak mentua saya masak kari udang mmg best sgt2..try gak tapi rasa lain..suami saya kata lain rasa tapi dua-dua sedap..hehe sama jer resepi masak kari ayam cuma yg perlu di ubah adalah rempah kari daging bertukar kepada rempah kari ikan..hehe

No comments:

Post a Comment

Wednesday, July 21, 2010

udang masak kari..


semalam sempat masak udang masak kari guna santan kotak..yg baik utk kesihatan zero kolestrol..hehe sekarang umur dah nak masuk 30thn lagi dua tahun lagi, dah tak lama dah sedar tak sedar bulan dua tahun depan elya genap 2tahun mcm terasa cepat sgt masa berlalu..dan sekarang plan nak dpt baby kedua lak..tak tahu lah moga2 ada rezeki kami tahun depan dengan izin Allah..tak kisah lelaki ke perempuan yg penting sihat walafiat..jiran sebelah dah tanya bila nak menambah anak..hehe..nanti umur dah 35thn dan ke atas dah susah nak mengandung then if di beri rezeki anak pada umur atas 35tahun confirm cepat sgt penat..ni berdasarkan pengalaman kakak dan jiran saya..akak saya bersalin anak bongsu umur dia dah 37tahun..huhu dia gtau seperti bersalin anak pertama..sakit..huhu..tapi tak per dia bersalin normal dan lagi satu risiko terdedah kepada penyakit darah tinggi dan kencing manis mmg senang nak dapat umur atas 35tahun..terlanjur bercerita pasal anak lupa lak nak gtau..mak mentua saya masak kari udang mmg best sgt2..try gak tapi rasa lain..suami saya kata lain rasa tapi dua-dua sedap..hehe sama jer resepi masak kari ayam cuma yg perlu di ubah adalah rempah kari daging bertukar kepada rempah kari ikan..hehe

No comments:

Post a Comment

Wednesday, July 21, 2010

udang masak kari..


semalam sempat masak udang masak kari guna santan kotak..yg baik utk kesihatan zero kolestrol..hehe sekarang umur dah nak masuk 30thn lagi dua tahun lagi, dah tak lama dah sedar tak sedar bulan dua tahun depan elya genap 2tahun mcm terasa cepat sgt masa berlalu..dan sekarang plan nak dpt baby kedua lak..tak tahu lah moga2 ada rezeki kami tahun depan dengan izin Allah..tak kisah lelaki ke perempuan yg penting sihat walafiat..jiran sebelah dah tanya bila nak menambah anak..hehe..nanti umur dah 35thn dan ke atas dah susah nak mengandung then if di beri rezeki anak pada umur atas 35tahun confirm cepat sgt penat..ni berdasarkan pengalaman kakak dan jiran saya..akak saya bersalin anak bongsu umur dia dah 37tahun..huhu dia gtau seperti bersalin anak pertama..sakit..huhu..tapi tak per dia bersalin normal dan lagi satu risiko terdedah kepada penyakit darah tinggi dan kencing manis mmg senang nak dapat umur atas 35tahun..terlanjur bercerita pasal anak lupa lak nak gtau..mak mentua saya masak kari udang mmg best sgt2..try gak tapi rasa lain..suami saya kata lain rasa tapi dua-dua sedap..hehe sama jer resepi masak kari ayam cuma yg perlu di ubah adalah rempah kari daging bertukar kepada rempah kari ikan..hehe

No comments:

Post a Comment