Friday, April 9, 2010

Hadiah hari lahir..ke28


Alhamdulillah hari ni genap umur saya 28tahun..Begitu lah cepatnya masa berlalu.Doa saya hanya satu ingin menjadi hamba,anak,isteri dan umi yg terbaik didunia ini insyaallah.Sempena hari kelahiran saya ni,suami saya ada memberikan hadiah special untuk saya sebuah beg tangan.Cantik!! saya memang suka sgt.Thanz my dear. Sebenarnya beg tangan adalah salah satu wishlist saya.Akhirnya tertunai gak utk mendapat hadiah ni..sukenyer..

Blogger Templates

Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Friday, April 9, 2010

Hadiah hari lahir..ke28


Alhamdulillah hari ni genap umur saya 28tahun..Begitu lah cepatnya masa berlalu.Doa saya hanya satu ingin menjadi hamba,anak,isteri dan umi yg terbaik didunia ini insyaallah.Sempena hari kelahiran saya ni,suami saya ada memberikan hadiah special untuk saya sebuah beg tangan.Cantik!! saya memang suka sgt.Thanz my dear. Sebenarnya beg tangan adalah salah satu wishlist saya.Akhirnya tertunai gak utk mendapat hadiah ni..sukenyer..

Blogger Templates

Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Friday, April 9, 2010

Hadiah hari lahir..ke28


Alhamdulillah hari ni genap umur saya 28tahun..Begitu lah cepatnya masa berlalu.Doa saya hanya satu ingin menjadi hamba,anak,isteri dan umi yg terbaik didunia ini insyaallah.Sempena hari kelahiran saya ni,suami saya ada memberikan hadiah special untuk saya sebuah beg tangan.Cantik!! saya memang suka sgt.Thanz my dear. Sebenarnya beg tangan adalah salah satu wishlist saya.Akhirnya tertunai gak utk mendapat hadiah ni..sukenyer..

Blogger Templates

Blogger Templates

No comments:

Post a Comment