Thursday, April 8, 2010

Origami-simple butterfly




Sebenarnya saya minat sgt buat origami ni.Butterfly ni pun dicedok dari laman web then try buat nilh hasilnya.Simple dan sgt senang.Guna kertas a4 jer kalo kertas colour mesti shantek..hehe.Minat origami ni dah lama,masa tu relief kelas ujung,pelajar yg kurang pandai dlm akademik tapi bab2 seni ni mmg nom satu. Halus buatan mereka..salah satunya mereka hadiahkan saya origami burung.Ayat deaorg lebih kurang cam nie "cikgu boleh tak saya bagi hadiah burung kertas kat cikgu sempena 'hari guru'"..Saya jwb "boleh jer,nanti saya letak dkat meja saya"..Gembira sgt deaorag bila dtg bilik guru hantar buku nmpk hasil mereka dihargai..Kenangan betul..tapi burung kertas tu dah hilang..jadi kena-kenangan jer..

Blogger Templates

Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Thursday, April 8, 2010

Origami-simple butterfly




Sebenarnya saya minat sgt buat origami ni.Butterfly ni pun dicedok dari laman web then try buat nilh hasilnya.Simple dan sgt senang.Guna kertas a4 jer kalo kertas colour mesti shantek..hehe.Minat origami ni dah lama,masa tu relief kelas ujung,pelajar yg kurang pandai dlm akademik tapi bab2 seni ni mmg nom satu. Halus buatan mereka..salah satunya mereka hadiahkan saya origami burung.Ayat deaorg lebih kurang cam nie "cikgu boleh tak saya bagi hadiah burung kertas kat cikgu sempena 'hari guru'"..Saya jwb "boleh jer,nanti saya letak dkat meja saya"..Gembira sgt deaorag bila dtg bilik guru hantar buku nmpk hasil mereka dihargai..Kenangan betul..tapi burung kertas tu dah hilang..jadi kena-kenangan jer..

Blogger Templates

Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Thursday, April 8, 2010

Origami-simple butterfly




Sebenarnya saya minat sgt buat origami ni.Butterfly ni pun dicedok dari laman web then try buat nilh hasilnya.Simple dan sgt senang.Guna kertas a4 jer kalo kertas colour mesti shantek..hehe.Minat origami ni dah lama,masa tu relief kelas ujung,pelajar yg kurang pandai dlm akademik tapi bab2 seni ni mmg nom satu. Halus buatan mereka..salah satunya mereka hadiahkan saya origami burung.Ayat deaorg lebih kurang cam nie "cikgu boleh tak saya bagi hadiah burung kertas kat cikgu sempena 'hari guru'"..Saya jwb "boleh jer,nanti saya letak dkat meja saya"..Gembira sgt deaorag bila dtg bilik guru hantar buku nmpk hasil mereka dihargai..Kenangan betul..tapi burung kertas tu dah hilang..jadi kena-kenangan jer..

Blogger Templates

Blogger Templates

No comments:

Post a Comment