Monday, April 12, 2010

Kek Harijadi Ummi


one slice..


"for my lovely wife mastura"..

kek yg best..


Alhamdulillah hari jumaat lepas 9hb april harijadi saya yg ke-28 tahun.Malam tu suami wat surprised belikan kek harijadi di secret resepi ingatkan nak beli yg satu slice rupa-rupanyer abg beli sebijik..kek tiramisu ok best rasa nyer cam nescafe campur krim..ingtkn nak beli indulgence tapi finish already..cuma saya tambah one slice utk kek cokelat pisang ni special utk elya.Ingatkan elya suka yg tu tapi rupa-rupanyer lebih excited yg tiramisunyer..apa-apa pun thanz suamiku..

Blogger Templates

Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Monday, April 12, 2010

Kek Harijadi Ummi


one slice..


"for my lovely wife mastura"..

kek yg best..


Alhamdulillah hari jumaat lepas 9hb april harijadi saya yg ke-28 tahun.Malam tu suami wat surprised belikan kek harijadi di secret resepi ingatkan nak beli yg satu slice rupa-rupanyer abg beli sebijik..kek tiramisu ok best rasa nyer cam nescafe campur krim..ingtkn nak beli indulgence tapi finish already..cuma saya tambah one slice utk kek cokelat pisang ni special utk elya.Ingatkan elya suka yg tu tapi rupa-rupanyer lebih excited yg tiramisunyer..apa-apa pun thanz suamiku..

Blogger Templates

Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Monday, April 12, 2010

Kek Harijadi Ummi


one slice..


"for my lovely wife mastura"..

kek yg best..


Alhamdulillah hari jumaat lepas 9hb april harijadi saya yg ke-28 tahun.Malam tu suami wat surprised belikan kek harijadi di secret resepi ingatkan nak beli yg satu slice rupa-rupanyer abg beli sebijik..kek tiramisu ok best rasa nyer cam nescafe campur krim..ingtkn nak beli indulgence tapi finish already..cuma saya tambah one slice utk kek cokelat pisang ni special utk elya.Ingatkan elya suka yg tu tapi rupa-rupanyer lebih excited yg tiramisunyer..apa-apa pun thanz suamiku..

Blogger Templates

Blogger Templates

No comments:

Post a Comment