Monday, August 2, 2010

bubur panas..



cian elya hari tu masak bubur utk anak saya,bila nak rasa tup2 tak perasan sudu yg saya buat rasa bubur tu mnitik kat bawah elya lak ada..huhu menangis ler dia..saya pun masa tu dah cuak tgk kat hidung dia merah2 kesan lecur,,harap tak ada kesan dah besar nanti...then lepas tgk 2or 3hari lecur dah kering bila nak seminggu dah jadi kuping dan tercabut sendiri tgk hari jumaat lepas..alhamdulillah tak der kesan langsung...tanya jiran dia gtau skin baby ni lembut dan senang nak tumbuh skin baru..sejuk sikit hati ni..tgklah ciannyer..

No comments:

Post a Comment

Monday, August 2, 2010

bubur panas..



cian elya hari tu masak bubur utk anak saya,bila nak rasa tup2 tak perasan sudu yg saya buat rasa bubur tu mnitik kat bawah elya lak ada..huhu menangis ler dia..saya pun masa tu dah cuak tgk kat hidung dia merah2 kesan lecur,,harap tak ada kesan dah besar nanti...then lepas tgk 2or 3hari lecur dah kering bila nak seminggu dah jadi kuping dan tercabut sendiri tgk hari jumaat lepas..alhamdulillah tak der kesan langsung...tanya jiran dia gtau skin baby ni lembut dan senang nak tumbuh skin baru..sejuk sikit hati ni..tgklah ciannyer..

No comments:

Post a Comment

Monday, August 2, 2010

bubur panas..



cian elya hari tu masak bubur utk anak saya,bila nak rasa tup2 tak perasan sudu yg saya buat rasa bubur tu mnitik kat bawah elya lak ada..huhu menangis ler dia..saya pun masa tu dah cuak tgk kat hidung dia merah2 kesan lecur,,harap tak ada kesan dah besar nanti...then lepas tgk 2or 3hari lecur dah kering bila nak seminggu dah jadi kuping dan tercabut sendiri tgk hari jumaat lepas..alhamdulillah tak der kesan langsung...tanya jiran dia gtau skin baby ni lembut dan senang nak tumbuh skin baru..sejuk sikit hati ni..tgklah ciannyer..

No comments:

Post a Comment