Friday, August 27, 2010

kuih raya kegemaran






Hari ni dah masuk 17ramadan,diam tak diam lebih kurang 2minggu lagi nak beraya..kuih raya yg bpalin gemar saya makan adalah hehe nilah antara nya..kuih tart,kuih batang buruk,mam carie ngan almond london..kuih tradisional minat gak cam rempeyek ngan kuih belanda..mak saya suka sgt order kuih belanda ngan ada sorang mak cik ni sedap betul kuih dia buat..saya penah gak tlg kawan buat kuih belanda ni bahannya senang nak cari tapi nak golong punyalah susah sikit kene cepat2 takut nanti dah keras dia patah n tak lawa..saya tlg dia buat sebab dia dapat tempahan byk utk kuih tu..rasa-rasanya kuih tradisional ni senang nak buat tapi perlukan kesabaran yg tingi..hehe..gambar ni cilok dari cik google

No comments:

Post a Comment

Friday, August 27, 2010

kuih raya kegemaran






Hari ni dah masuk 17ramadan,diam tak diam lebih kurang 2minggu lagi nak beraya..kuih raya yg bpalin gemar saya makan adalah hehe nilah antara nya..kuih tart,kuih batang buruk,mam carie ngan almond london..kuih tradisional minat gak cam rempeyek ngan kuih belanda..mak saya suka sgt order kuih belanda ngan ada sorang mak cik ni sedap betul kuih dia buat..saya penah gak tlg kawan buat kuih belanda ni bahannya senang nak cari tapi nak golong punyalah susah sikit kene cepat2 takut nanti dah keras dia patah n tak lawa..saya tlg dia buat sebab dia dapat tempahan byk utk kuih tu..rasa-rasanya kuih tradisional ni senang nak buat tapi perlukan kesabaran yg tingi..hehe..gambar ni cilok dari cik google

No comments:

Post a Comment

Friday, August 27, 2010

kuih raya kegemaran






Hari ni dah masuk 17ramadan,diam tak diam lebih kurang 2minggu lagi nak beraya..kuih raya yg bpalin gemar saya makan adalah hehe nilah antara nya..kuih tart,kuih batang buruk,mam carie ngan almond london..kuih tradisional minat gak cam rempeyek ngan kuih belanda..mak saya suka sgt order kuih belanda ngan ada sorang mak cik ni sedap betul kuih dia buat..saya penah gak tlg kawan buat kuih belanda ni bahannya senang nak cari tapi nak golong punyalah susah sikit kene cepat2 takut nanti dah keras dia patah n tak lawa..saya tlg dia buat sebab dia dapat tempahan byk utk kuih tu..rasa-rasanya kuih tradisional ni senang nak buat tapi perlukan kesabaran yg tingi..hehe..gambar ni cilok dari cik google

No comments:

Post a Comment