Wednesday, August 25, 2010

muffin cokelat


hari ni rasa mcm nak wat muffin hehe..petang ni abg kata tak yah masak tu yg rajin wat benda lain..hehe..Abang beli kat bazar ramdhan jerk saya request nasi kerabu..masa hari yg saya demam tu abang belikan nasi kerabu gak but saya nya tekak tak leh nak terima sgt so hari ni maybe seera makin bertambah. Pagi tadi batuk-batuk sebab degil nak gak minum ais skrg apa sudah jadi..hehe...batuk saya tak kisah sgt sebab leh wat keje lagi mengemas2 tapi bab demam saya mmg serender..huhu..layan gambar muffinlah yerk hehe ada yg besar ada kecik maaflah bentuk nya tak comel..harap2 sedap mcm hari tu..kuikui..bab rasa bagi si elya dulu, bila dia makan bertambah-tambah maknanya sedap hehe..selera budak kecik sama je ngan org dewasa huhu yg penting budak kecik cam elyya ni tak tipu kan..hehe

No comments:

Post a Comment

Wednesday, August 25, 2010

muffin cokelat


hari ni rasa mcm nak wat muffin hehe..petang ni abg kata tak yah masak tu yg rajin wat benda lain..hehe..Abang beli kat bazar ramdhan jerk saya request nasi kerabu..masa hari yg saya demam tu abang belikan nasi kerabu gak but saya nya tekak tak leh nak terima sgt so hari ni maybe seera makin bertambah. Pagi tadi batuk-batuk sebab degil nak gak minum ais skrg apa sudah jadi..hehe...batuk saya tak kisah sgt sebab leh wat keje lagi mengemas2 tapi bab demam saya mmg serender..huhu..layan gambar muffinlah yerk hehe ada yg besar ada kecik maaflah bentuk nya tak comel..harap2 sedap mcm hari tu..kuikui..bab rasa bagi si elya dulu, bila dia makan bertambah-tambah maknanya sedap hehe..selera budak kecik sama je ngan org dewasa huhu yg penting budak kecik cam elyya ni tak tipu kan..hehe

No comments:

Post a Comment

Wednesday, August 25, 2010

muffin cokelat


hari ni rasa mcm nak wat muffin hehe..petang ni abg kata tak yah masak tu yg rajin wat benda lain..hehe..Abang beli kat bazar ramdhan jerk saya request nasi kerabu..masa hari yg saya demam tu abang belikan nasi kerabu gak but saya nya tekak tak leh nak terima sgt so hari ni maybe seera makin bertambah. Pagi tadi batuk-batuk sebab degil nak gak minum ais skrg apa sudah jadi..hehe...batuk saya tak kisah sgt sebab leh wat keje lagi mengemas2 tapi bab demam saya mmg serender..huhu..layan gambar muffinlah yerk hehe ada yg besar ada kecik maaflah bentuk nya tak comel..harap2 sedap mcm hari tu..kuikui..bab rasa bagi si elya dulu, bila dia makan bertambah-tambah maknanya sedap hehe..selera budak kecik sama je ngan org dewasa huhu yg penting budak kecik cam elyya ni tak tipu kan..hehe

No comments:

Post a Comment