Thursday, August 5, 2010

Ikan kami



Tgk tu jelas tak picture ikan-ikan peliharaan kami..cantik sgt tgk sirip setiap ikan yg ada dlm aquarium kami..dua minggu air dlm aquarium tu tak tukar sebabnya tgk air dia jernih lagi, baru hari ni saya dah tukar yg baru..Selalu once a week saya akan ganti dgn air yg baru hehe tapi kali ni air tu masih nampak jernih so tgulah dah mcm keruh sikit barulah saya cuci penapis dan aquarium tu sekali hehe..ikan yg kecik sekali ni nama dia black skirt baru ku tahu sebab hari tu pi giant singgah pet shop tetiba nampak ikan same cam ikan kami oooo dlm hati kuberkata nilah name ikan black skirt,patutlah dia nyer ekor berwarna hitam..cantek..

No comments:

Post a Comment

Thursday, August 5, 2010

Ikan kami



Tgk tu jelas tak picture ikan-ikan peliharaan kami..cantik sgt tgk sirip setiap ikan yg ada dlm aquarium kami..dua minggu air dlm aquarium tu tak tukar sebabnya tgk air dia jernih lagi, baru hari ni saya dah tukar yg baru..Selalu once a week saya akan ganti dgn air yg baru hehe tapi kali ni air tu masih nampak jernih so tgulah dah mcm keruh sikit barulah saya cuci penapis dan aquarium tu sekali hehe..ikan yg kecik sekali ni nama dia black skirt baru ku tahu sebab hari tu pi giant singgah pet shop tetiba nampak ikan same cam ikan kami oooo dlm hati kuberkata nilah name ikan black skirt,patutlah dia nyer ekor berwarna hitam..cantek..

No comments:

Post a Comment

Thursday, August 5, 2010

Ikan kami



Tgk tu jelas tak picture ikan-ikan peliharaan kami..cantik sgt tgk sirip setiap ikan yg ada dlm aquarium kami..dua minggu air dlm aquarium tu tak tukar sebabnya tgk air dia jernih lagi, baru hari ni saya dah tukar yg baru..Selalu once a week saya akan ganti dgn air yg baru hehe tapi kali ni air tu masih nampak jernih so tgulah dah mcm keruh sikit barulah saya cuci penapis dan aquarium tu sekali hehe..ikan yg kecik sekali ni nama dia black skirt baru ku tahu sebab hari tu pi giant singgah pet shop tetiba nampak ikan same cam ikan kami oooo dlm hati kuberkata nilah name ikan black skirt,patutlah dia nyer ekor berwarna hitam..cantek..

No comments:

Post a Comment