Thursday, May 27, 2010

Anak-anak patung Elya



bila saya mengemas semula baby court yg diberi oleh mak sedara elya(mak uteh)so saya plan anak patung yg banyak tu saya nak letakkan dlm baby court sebab elya tak tidor dlm tu.dari dibiarkan kosong baik diisi sahaja anak2 patung tu..hehe.Elya suka sgt main dengan anak patung,if dia nampak saya or abah dia letakkan patung utk dibuatkan bantal,mula lah dia tarik2 anak patung tu dan nangis2 manja..@kedekut..jgn macam tu elya sayang dah besar tak leh bersifat sebegitu nanti semua org tak sayang awak..hehe,..Tak perlah mgkin elya kecik lagi dan belom mengerti nanti dah faham apa-apa yg kami cakapkan..akan kami ajarkan perkara-perkara yg elok..

No comments:

Post a Comment

Thursday, May 27, 2010

Anak-anak patung Elya



bila saya mengemas semula baby court yg diberi oleh mak sedara elya(mak uteh)so saya plan anak patung yg banyak tu saya nak letakkan dlm baby court sebab elya tak tidor dlm tu.dari dibiarkan kosong baik diisi sahaja anak2 patung tu..hehe.Elya suka sgt main dengan anak patung,if dia nampak saya or abah dia letakkan patung utk dibuatkan bantal,mula lah dia tarik2 anak patung tu dan nangis2 manja..@kedekut..jgn macam tu elya sayang dah besar tak leh bersifat sebegitu nanti semua org tak sayang awak..hehe,..Tak perlah mgkin elya kecik lagi dan belom mengerti nanti dah faham apa-apa yg kami cakapkan..akan kami ajarkan perkara-perkara yg elok..

No comments:

Post a Comment

Thursday, May 27, 2010

Anak-anak patung Elya



bila saya mengemas semula baby court yg diberi oleh mak sedara elya(mak uteh)so saya plan anak patung yg banyak tu saya nak letakkan dlm baby court sebab elya tak tidor dlm tu.dari dibiarkan kosong baik diisi sahaja anak2 patung tu..hehe.Elya suka sgt main dengan anak patung,if dia nampak saya or abah dia letakkan patung utk dibuatkan bantal,mula lah dia tarik2 anak patung tu dan nangis2 manja..@kedekut..jgn macam tu elya sayang dah besar tak leh bersifat sebegitu nanti semua org tak sayang awak..hehe,..Tak perlah mgkin elya kecik lagi dan belom mengerti nanti dah faham apa-apa yg kami cakapkan..akan kami ajarkan perkara-perkara yg elok..

No comments:

Post a Comment