Thursday, May 20, 2010

Tudung dari lycra selamat sampai


Alhamdulillah tudung yg dipesan mgu lepas selamat sampai menggunakan pos laju.Semalam tunggulah tudung tu dlm kul 11-12 pg tapi tak sampai2 ingatkan posmen hantor..hehe rupa-rupanyer dlm kul 3 ptg dengar bunyi kenderaan hon kat depan umah nampak je tertera van pos laju yes!yes!.mesti tudung yg di pesan telah sampai..tak sempat nak snap gambar kotak terus ajer koyakkan bungkusan tu dan sarung di kepala sgtlah teruja..cantek sgt..harga dlm rm65..saya bukan apa nak pakai utk duk umah dan kemas umah depan jer bukan bawa g memana pun hehe..sebab tudung ni senang sarung aje.dulu penah beli sekali kat pasar raya tapi cutting tudung pendek beza sgt dgn yg ini..nilah gambar yg saya ambik dari fb kawan masa diploma azie yg saya order dark brown igt nak beli yg hitam tapi tak der....sape2 nak beli leh ar join..hehe

Blogger Templates

Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Thursday, May 20, 2010

Tudung dari lycra selamat sampai


Alhamdulillah tudung yg dipesan mgu lepas selamat sampai menggunakan pos laju.Semalam tunggulah tudung tu dlm kul 11-12 pg tapi tak sampai2 ingatkan posmen hantor..hehe rupa-rupanyer dlm kul 3 ptg dengar bunyi kenderaan hon kat depan umah nampak je tertera van pos laju yes!yes!.mesti tudung yg di pesan telah sampai..tak sempat nak snap gambar kotak terus ajer koyakkan bungkusan tu dan sarung di kepala sgtlah teruja..cantek sgt..harga dlm rm65..saya bukan apa nak pakai utk duk umah dan kemas umah depan jer bukan bawa g memana pun hehe..sebab tudung ni senang sarung aje.dulu penah beli sekali kat pasar raya tapi cutting tudung pendek beza sgt dgn yg ini..nilah gambar yg saya ambik dari fb kawan masa diploma azie yg saya order dark brown igt nak beli yg hitam tapi tak der....sape2 nak beli leh ar join..hehe

Blogger Templates

Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Thursday, May 20, 2010

Tudung dari lycra selamat sampai


Alhamdulillah tudung yg dipesan mgu lepas selamat sampai menggunakan pos laju.Semalam tunggulah tudung tu dlm kul 11-12 pg tapi tak sampai2 ingatkan posmen hantor..hehe rupa-rupanyer dlm kul 3 ptg dengar bunyi kenderaan hon kat depan umah nampak je tertera van pos laju yes!yes!.mesti tudung yg di pesan telah sampai..tak sempat nak snap gambar kotak terus ajer koyakkan bungkusan tu dan sarung di kepala sgtlah teruja..cantek sgt..harga dlm rm65..saya bukan apa nak pakai utk duk umah dan kemas umah depan jer bukan bawa g memana pun hehe..sebab tudung ni senang sarung aje.dulu penah beli sekali kat pasar raya tapi cutting tudung pendek beza sgt dgn yg ini..nilah gambar yg saya ambik dari fb kawan masa diploma azie yg saya order dark brown igt nak beli yg hitam tapi tak der....sape2 nak beli leh ar join..hehe

Blogger Templates

Blogger Templates

No comments:

Post a Comment