Thursday, May 27, 2010

PaPa ChOp MaMa GriLL



pangilan yg dinanti dari suami tercinta setiap hari waktu bekerja..tapi pangilan ni plg best didengar hehe mlm ni mas tak yah masak abg belanja mkn.Lepas tu tylah suami nak belanja makan apa..suami kata adalah..nak juga jwb then suami bagi clue hehe ada 4 perkataan,so teringat kat kepala ni mesti papa chop mama gril hehe,saya kalo pasal bab-bab makan memang teror menjawab....since saya belajar di utm tak pernah sekali merasa nak makan kat restoran tu sehinggalah saya kawen barulah suami ajak dan since saya dah kawen+mengandung+beranak hehe dah byk kali merasa makanan kat restoran yg bernama abah chop ummi gril..hehe

No comments:

Post a Comment

Thursday, May 27, 2010

PaPa ChOp MaMa GriLL



pangilan yg dinanti dari suami tercinta setiap hari waktu bekerja..tapi pangilan ni plg best didengar hehe mlm ni mas tak yah masak abg belanja mkn.Lepas tu tylah suami nak belanja makan apa..suami kata adalah..nak juga jwb then suami bagi clue hehe ada 4 perkataan,so teringat kat kepala ni mesti papa chop mama gril hehe,saya kalo pasal bab-bab makan memang teror menjawab....since saya belajar di utm tak pernah sekali merasa nak makan kat restoran tu sehinggalah saya kawen barulah suami ajak dan since saya dah kawen+mengandung+beranak hehe dah byk kali merasa makanan kat restoran yg bernama abah chop ummi gril..hehe

No comments:

Post a Comment

Thursday, May 27, 2010

PaPa ChOp MaMa GriLL



pangilan yg dinanti dari suami tercinta setiap hari waktu bekerja..tapi pangilan ni plg best didengar hehe mlm ni mas tak yah masak abg belanja mkn.Lepas tu tylah suami nak belanja makan apa..suami kata adalah..nak juga jwb then suami bagi clue hehe ada 4 perkataan,so teringat kat kepala ni mesti papa chop mama gril hehe,saya kalo pasal bab-bab makan memang teror menjawab....since saya belajar di utm tak pernah sekali merasa nak makan kat restoran tu sehinggalah saya kawen barulah suami ajak dan since saya dah kawen+mengandung+beranak hehe dah byk kali merasa makanan kat restoran yg bernama abah chop ummi gril..hehe

No comments:

Post a Comment