Monday, May 31, 2010

Karya Ramli Awang Murshid






Semalam sempat kami berkunjung ke badan utk membeli beberapa buah buku dan majalah.Hampir sebulan kami tak pergi kesana mcm ada sesuatu tarikan nak kesana hehe.Sedang saya belek2 majalah kesukaan tetiba je suami tunjukkan buku ni pada saya "cinta sufi" keluaran terbaru RAM.Suami saya mmg peminat setia novel RAM.Setiap keluaran terbaru mesti beli.Daripada saya yg tak minat baca terus terjatuh hati dgn novel ni."Cinta Sufi" ni adalah sambungan keempat dlm karya RAM sebelum ni karya pertama beliau adalah bagaikan puteri,cinta sang ratu,hijab sang pencipta.Tapi kalo kita tak baca dari mula keluaran karya ni mmg tak faham..Kisah cinta laksamana sunan serta cara sunan mengislamkan perempuan yg meminatinya kerana akhlak dan agama yg ada pada sunan..If difilem mesti laku..Kami singgah sekejap sahaja disebabkan elya sudah menyepah2kan buku dan dia tak suka didukung mungkin juga teruja dgn himpunan buku yg banyak..sempatlh merembat majalah wanita,hiasan rumah apartment dan buku resepi masakan johor..huhu.Saya tak sempat nak tgk novel lain..huhu

No comments:

Post a Comment

Monday, May 31, 2010

Karya Ramli Awang Murshid






Semalam sempat kami berkunjung ke badan utk membeli beberapa buah buku dan majalah.Hampir sebulan kami tak pergi kesana mcm ada sesuatu tarikan nak kesana hehe.Sedang saya belek2 majalah kesukaan tetiba je suami tunjukkan buku ni pada saya "cinta sufi" keluaran terbaru RAM.Suami saya mmg peminat setia novel RAM.Setiap keluaran terbaru mesti beli.Daripada saya yg tak minat baca terus terjatuh hati dgn novel ni."Cinta Sufi" ni adalah sambungan keempat dlm karya RAM sebelum ni karya pertama beliau adalah bagaikan puteri,cinta sang ratu,hijab sang pencipta.Tapi kalo kita tak baca dari mula keluaran karya ni mmg tak faham..Kisah cinta laksamana sunan serta cara sunan mengislamkan perempuan yg meminatinya kerana akhlak dan agama yg ada pada sunan..If difilem mesti laku..Kami singgah sekejap sahaja disebabkan elya sudah menyepah2kan buku dan dia tak suka didukung mungkin juga teruja dgn himpunan buku yg banyak..sempatlh merembat majalah wanita,hiasan rumah apartment dan buku resepi masakan johor..huhu.Saya tak sempat nak tgk novel lain..huhu

No comments:

Post a Comment

Monday, May 31, 2010

Karya Ramli Awang Murshid






Semalam sempat kami berkunjung ke badan utk membeli beberapa buah buku dan majalah.Hampir sebulan kami tak pergi kesana mcm ada sesuatu tarikan nak kesana hehe.Sedang saya belek2 majalah kesukaan tetiba je suami tunjukkan buku ni pada saya "cinta sufi" keluaran terbaru RAM.Suami saya mmg peminat setia novel RAM.Setiap keluaran terbaru mesti beli.Daripada saya yg tak minat baca terus terjatuh hati dgn novel ni."Cinta Sufi" ni adalah sambungan keempat dlm karya RAM sebelum ni karya pertama beliau adalah bagaikan puteri,cinta sang ratu,hijab sang pencipta.Tapi kalo kita tak baca dari mula keluaran karya ni mmg tak faham..Kisah cinta laksamana sunan serta cara sunan mengislamkan perempuan yg meminatinya kerana akhlak dan agama yg ada pada sunan..If difilem mesti laku..Kami singgah sekejap sahaja disebabkan elya sudah menyepah2kan buku dan dia tak suka didukung mungkin juga teruja dgn himpunan buku yg banyak..sempatlh merembat majalah wanita,hiasan rumah apartment dan buku resepi masakan johor..huhu.Saya tak sempat nak tgk novel lain..huhu

No comments:

Post a Comment