Tuesday, May 11, 2010

Elya fesyen bertudung...

Petang ahad boring2 suka mengayakan fesyen utk si kecik ni..elya dok pakai tudung..Mmg umur macam ni byk perkara yg diserap oleh kanak-kanak. Mereka belajar dari pemerhatian..sebab tu kalo benda yg negatif pun mereka buat sebabnya pengaruh ngatif kat tv terutamanya mmg senang nak ikut..mmg amanah yg Allah bagi kat kita mesti dilaksanakan dgn baik terutamnya hak anak..mcm mana kita jaga mereka,beri kasih sayang,pendidikan agama dan dunia mcm mana kita nak seimbangkan..masa bwh umur 7tahun,then meningkat dewasa bagaimana acuan nya pula..byk tangugjawab kita belom lagi soal mencari rezeki sumber yg halal..sekecil-kecil pun mmg di ambil kira dalam islam..rugi if kita tak memahami dan menghayatinya..fikirkanlah.. video


Blogger Templates

Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Tuesday, May 11, 2010

Elya fesyen bertudung...

Petang ahad boring2 suka mengayakan fesyen utk si kecik ni..elya dok pakai tudung..Mmg umur macam ni byk perkara yg diserap oleh kanak-kanak. Mereka belajar dari pemerhatian..sebab tu kalo benda yg negatif pun mereka buat sebabnya pengaruh ngatif kat tv terutamanya mmg senang nak ikut..mmg amanah yg Allah bagi kat kita mesti dilaksanakan dgn baik terutamnya hak anak..mcm mana kita jaga mereka,beri kasih sayang,pendidikan agama dan dunia mcm mana kita nak seimbangkan..masa bwh umur 7tahun,then meningkat dewasa bagaimana acuan nya pula..byk tangugjawab kita belom lagi soal mencari rezeki sumber yg halal..sekecil-kecil pun mmg di ambil kira dalam islam..rugi if kita tak memahami dan menghayatinya..fikirkanlah.. video


Blogger Templates

Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Tuesday, May 11, 2010

Elya fesyen bertudung...

Petang ahad boring2 suka mengayakan fesyen utk si kecik ni..elya dok pakai tudung..Mmg umur macam ni byk perkara yg diserap oleh kanak-kanak. Mereka belajar dari pemerhatian..sebab tu kalo benda yg negatif pun mereka buat sebabnya pengaruh ngatif kat tv terutamanya mmg senang nak ikut..mmg amanah yg Allah bagi kat kita mesti dilaksanakan dgn baik terutamnya hak anak..mcm mana kita jaga mereka,beri kasih sayang,pendidikan agama dan dunia mcm mana kita nak seimbangkan..masa bwh umur 7tahun,then meningkat dewasa bagaimana acuan nya pula..byk tangugjawab kita belom lagi soal mencari rezeki sumber yg halal..sekecil-kecil pun mmg di ambil kira dalam islam..rugi if kita tak memahami dan menghayatinya..fikirkanlah.. video


Blogger Templates

Blogger Templates

No comments:

Post a Comment