Thursday, May 27, 2010

Cendol dan sotong masak kicap..



bila tekak dahaga dan cuaca agak panas hehee apa yg anda fikirkan?mesti tengah syok nak minum air sejukkan?.Saya mmg tak plan pun suami nak balik makan tengahari so disebabkan anak kesayangan kami tidor lama,saya bertarung didapur masak sotong masak kicap yg paling ringkas dan kebetulan tkt disimpan lama-lama dlm freze nanti busuk.Tapi biasa lah kdg2 suami saya suka sgt buat kejutan.Bila balik mcm faham-faham je dia belikan cendol.Cendol ni mmg sedap tambah-tambah lagi dgn aksesori yg byk diletakkan seperti kacang merah,jagung,cendol dan pulut. Memang waktu tu seperti 'pucuk dicita ulam mendatang' betul ke pepatah tu..hehe mmg suami mcm boleh baca je apa yg kita nak kan bak kata org cam ada chemistry antara kami..hehe..apa-apa pun terima kasih suamiku.(^-^)..

No comments:

Post a Comment

Thursday, May 27, 2010

Cendol dan sotong masak kicap..



bila tekak dahaga dan cuaca agak panas hehee apa yg anda fikirkan?mesti tengah syok nak minum air sejukkan?.Saya mmg tak plan pun suami nak balik makan tengahari so disebabkan anak kesayangan kami tidor lama,saya bertarung didapur masak sotong masak kicap yg paling ringkas dan kebetulan tkt disimpan lama-lama dlm freze nanti busuk.Tapi biasa lah kdg2 suami saya suka sgt buat kejutan.Bila balik mcm faham-faham je dia belikan cendol.Cendol ni mmg sedap tambah-tambah lagi dgn aksesori yg byk diletakkan seperti kacang merah,jagung,cendol dan pulut. Memang waktu tu seperti 'pucuk dicita ulam mendatang' betul ke pepatah tu..hehe mmg suami mcm boleh baca je apa yg kita nak kan bak kata org cam ada chemistry antara kami..hehe..apa-apa pun terima kasih suamiku.(^-^)..

No comments:

Post a Comment

Thursday, May 27, 2010

Cendol dan sotong masak kicap..



bila tekak dahaga dan cuaca agak panas hehee apa yg anda fikirkan?mesti tengah syok nak minum air sejukkan?.Saya mmg tak plan pun suami nak balik makan tengahari so disebabkan anak kesayangan kami tidor lama,saya bertarung didapur masak sotong masak kicap yg paling ringkas dan kebetulan tkt disimpan lama-lama dlm freze nanti busuk.Tapi biasa lah kdg2 suami saya suka sgt buat kejutan.Bila balik mcm faham-faham je dia belikan cendol.Cendol ni mmg sedap tambah-tambah lagi dgn aksesori yg byk diletakkan seperti kacang merah,jagung,cendol dan pulut. Memang waktu tu seperti 'pucuk dicita ulam mendatang' betul ke pepatah tu..hehe mmg suami mcm boleh baca je apa yg kita nak kan bak kata org cam ada chemistry antara kami..hehe..apa-apa pun terima kasih suamiku.(^-^)..

No comments:

Post a Comment