Monday, May 17, 2010

Ingat 5 perkara sebelum 5 perkara


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Bila layan lagu nasyid dari kumpulan raihan tetiba jer ingat perkara di atas..Betullah kita perlu beringat2 sebelum berlakunyer kemudian hari..semua amalan yg dibuat semuanyer akan di hitung..Setiap kita pasti akan ke Sana umah ke dua yg gelap..teringat masa hari tu jb dilanda black out..sehingga 2jam..tetiba jer dtg idea bagi tazkirah kat suami hehe..ni baru 2jam kita bergelap terasa panas,gelap dan tanpa perhitungan..tapi cuba bygkan di alam kubur bagaimana? azab kubur-cuma bayang kan melalui pembacaan..semoga menjadi panduan utk kita yg masih lagi bernyawa..Ya Allah Kau tempatlah mereka dikalangan yg beriman dan beramal soleh..yg masih hidup pergunakan kesempatan waktu yg masih ada utk bekalan di SANA...Ya Allah lorongkan lah aku serta kaum keluarga ku di jalan yg Kau redhai dan bukan jalan org2 yg sesat..ameen

Blogger Templates

Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Monday, May 17, 2010

Ingat 5 perkara sebelum 5 perkara


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Bila layan lagu nasyid dari kumpulan raihan tetiba jer ingat perkara di atas..Betullah kita perlu beringat2 sebelum berlakunyer kemudian hari..semua amalan yg dibuat semuanyer akan di hitung..Setiap kita pasti akan ke Sana umah ke dua yg gelap..teringat masa hari tu jb dilanda black out..sehingga 2jam..tetiba jer dtg idea bagi tazkirah kat suami hehe..ni baru 2jam kita bergelap terasa panas,gelap dan tanpa perhitungan..tapi cuba bygkan di alam kubur bagaimana? azab kubur-cuma bayang kan melalui pembacaan..semoga menjadi panduan utk kita yg masih lagi bernyawa..Ya Allah Kau tempatlah mereka dikalangan yg beriman dan beramal soleh..yg masih hidup pergunakan kesempatan waktu yg masih ada utk bekalan di SANA...Ya Allah lorongkan lah aku serta kaum keluarga ku di jalan yg Kau redhai dan bukan jalan org2 yg sesat..ameen

Blogger Templates

Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Monday, May 17, 2010

Ingat 5 perkara sebelum 5 perkara


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Bila layan lagu nasyid dari kumpulan raihan tetiba jer ingat perkara di atas..Betullah kita perlu beringat2 sebelum berlakunyer kemudian hari..semua amalan yg dibuat semuanyer akan di hitung..Setiap kita pasti akan ke Sana umah ke dua yg gelap..teringat masa hari tu jb dilanda black out..sehingga 2jam..tetiba jer dtg idea bagi tazkirah kat suami hehe..ni baru 2jam kita bergelap terasa panas,gelap dan tanpa perhitungan..tapi cuba bygkan di alam kubur bagaimana? azab kubur-cuma bayang kan melalui pembacaan..semoga menjadi panduan utk kita yg masih lagi bernyawa..Ya Allah Kau tempatlah mereka dikalangan yg beriman dan beramal soleh..yg masih hidup pergunakan kesempatan waktu yg masih ada utk bekalan di SANA...Ya Allah lorongkan lah aku serta kaum keluarga ku di jalan yg Kau redhai dan bukan jalan org2 yg sesat..ameen

Blogger Templates

Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Post a Comment