Friday, May 21, 2010

Anak buah yg dirindui..



Lama betul tak dengar telatah meka..huhu rindu betul pada meka.Dulu masa meka kecil mmg dijaga oleh mak saya.Aina dan haziq kawan baik tapi adakalanya suka bergaduh.Tapi bila sorang tak datang umah nenek mesti tanya.."nenek mana aina?".bila aina lak cakap"mokder (pangilan anak sedara utk ibu haziq) mana haziq.Bawalah lah haziq dtg umah nenek mokder."Kalo haziq tak dtg umah mak saya mesti suh ibu haziq bawa aina g umah nenek ambik haziq sebab bab pujuk memujuk ni serah pada aina kalo tak haziq mesti tak nak ikut, lagipun umah nenek haziq dekat tak sampai 7minit pun..kakak saya jodohnya dengan org dekat hehe..hmm cam tulah anak-anak kalo dah pandai cakap dan faham.Dua-dua dah ada adik.Skarang dah besar pun meka.Aina tahun ni genaplah 4tahun dan haziq 3tahun.Setiap kali balik kg mesti tanya mak mana aina dan haziq..tu dulu sebab lom kawen.Sebab masa tu kalo tak jumpa meka mesti rindu sgt...

No comments:

Post a Comment

Friday, May 21, 2010

Anak buah yg dirindui..



Lama betul tak dengar telatah meka..huhu rindu betul pada meka.Dulu masa meka kecil mmg dijaga oleh mak saya.Aina dan haziq kawan baik tapi adakalanya suka bergaduh.Tapi bila sorang tak datang umah nenek mesti tanya.."nenek mana aina?".bila aina lak cakap"mokder (pangilan anak sedara utk ibu haziq) mana haziq.Bawalah lah haziq dtg umah nenek mokder."Kalo haziq tak dtg umah mak saya mesti suh ibu haziq bawa aina g umah nenek ambik haziq sebab bab pujuk memujuk ni serah pada aina kalo tak haziq mesti tak nak ikut, lagipun umah nenek haziq dekat tak sampai 7minit pun..kakak saya jodohnya dengan org dekat hehe..hmm cam tulah anak-anak kalo dah pandai cakap dan faham.Dua-dua dah ada adik.Skarang dah besar pun meka.Aina tahun ni genaplah 4tahun dan haziq 3tahun.Setiap kali balik kg mesti tanya mak mana aina dan haziq..tu dulu sebab lom kawen.Sebab masa tu kalo tak jumpa meka mesti rindu sgt...

No comments:

Post a Comment

Friday, May 21, 2010

Anak buah yg dirindui..



Lama betul tak dengar telatah meka..huhu rindu betul pada meka.Dulu masa meka kecil mmg dijaga oleh mak saya.Aina dan haziq kawan baik tapi adakalanya suka bergaduh.Tapi bila sorang tak datang umah nenek mesti tanya.."nenek mana aina?".bila aina lak cakap"mokder (pangilan anak sedara utk ibu haziq) mana haziq.Bawalah lah haziq dtg umah nenek mokder."Kalo haziq tak dtg umah mak saya mesti suh ibu haziq bawa aina g umah nenek ambik haziq sebab bab pujuk memujuk ni serah pada aina kalo tak haziq mesti tak nak ikut, lagipun umah nenek haziq dekat tak sampai 7minit pun..kakak saya jodohnya dengan org dekat hehe..hmm cam tulah anak-anak kalo dah pandai cakap dan faham.Dua-dua dah ada adik.Skarang dah besar pun meka.Aina tahun ni genaplah 4tahun dan haziq 3tahun.Setiap kali balik kg mesti tanya mak mana aina dan haziq..tu dulu sebab lom kawen.Sebab masa tu kalo tak jumpa meka mesti rindu sgt...

No comments:

Post a Comment